Summering..

Ja fredagen och firmafesten löpte på bra, som alltid så blev det en hel del fylla, intressanta diskutioner
och lite tjafs , på det stora hela en bra kväll.
Förutom värdens dyraste taxiresa hem så klart, inte har jag tänkt på att Hallsta faktiskt ligger så pass mkt länge bort än Bjurhovda :) Det tar ju ungefär lika lång tid att åka till jobbet.
första chaufören jag stannade skulle ha 750kr i fast pris !! glöm det sa jag, stannade en del andra taxibilar och tillslut efter en stunds prutande så kom jag hem för 400kr.
----

En uppdatering ang Teddys Rymning tidigare:

Jag har kommit fram till en del saker .
1. Teddy SKULLE kunna öppna dörren,
(han fick lov av mig att prova stod och hejade på honom och han lyckades inte, men jag tror att det är möjligt för honom att få upp den om han verkligen vill)

2. OM nu någon har försökt bryta sig in så tror jag de la benen på ryggen ganska omgående när Han kommer springandes och stormskäller allt vad han orkar. :)
(Jävlar vad han har blivigt vaktig utav sig, han blir helt tokig bara någon går förbi bilen lite för nära eller ute på gatan )

3. Kan jag ha lämnat dörren öppen ?
(Här kan jag med största säkerhet säga nej , jag andvänder aldrig den dörren som in och utgång)

Teddy har nu börjat ställa sig vid dörren och gnälla ibland, han vet ju att han kom ut där och hade skit kul så det kan man ju förstå, men jag kan inte rikigt säga hur det gick till den gången.
-------

Imorgon så skall jag på Ledarskaps utbildning .. det kommer bli 2 riktigt intensva dagar.
Jag har ju tackat ja till att ta mig an en egen grupp och ett eget kontor, jag ska intevjua och utbilda mina egna säljare från och med nu :)
Planen är att jag skall ha 15st säljare under mig så småningom , men jag ska bara ta in 5st i första omgången så jag kan få igång en mindre grupp innan jag kör igång fullt.
-------

Nu skall jag och Hercules och Teddy ta och göra kväll, vi ska mysa framför en film.
Hecules ligger redan och kurrar i mitt knä, teddy ligger på golvet och tuggar på sitt nya STORA ben han fick för ett par dagar sen.

Ha det bra så hörs vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback