Snus Dag3


Hejsan, är nu inne på min tredje dag utan snus... idag var jag inte ens sugen på snus när jag gick upp.
Vet inte om det berode på att jag gick upp försent och fick stressa som f*n imorrse , men det var skönt att vakna utan att känna suget.

Jag fuskade igår föresten, hade värdens huvudvärk hela dagen, tog alvedon men det hjälpte inte.. så jag tog en ciggarett,  en cigg känns inte lika mkt fusk som en  snus skulle  gjort, huvudverken gick över iaf :)

Jag funderade igår på hur länge det tar innan man kan säga att man kommer nånstanns ?
Jag har ju hållt upp i tre dagar, men har jag slutat ?
kan man säga att man håller på att sluta ? det låter inte helt rätt ... :) konstigt detta.

Jaja , jag tycker iaf att det går bra, hummöret håller ganska bra enså länge, Hanna tycker nog att jag vart lite extra lättretlig men i stora hela tror jag att jag sköter det bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

sööööööt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback