Snus Dag 2

Gårdagen gick bättre än förväntat... jag trode inte det skulle gå att sluta rakt av , men det gick bra.
Varje gång jag blev sugen på en snus igår så tänkte jag - Du kan vänta en 1h sen får du ta en !
Sen när det gått en timme så tänkte jag samma sak igen... :)

Nu har jag inte tagit en snus på nästan exakt 25 h. Är så jävla sugen på morgon prillan nu så ni anar inte, men jag håller mig syselsatt med saker hela tiden.

Jag har även kommit på en sak; om man räknar på att en dosa nu kostar ca 30kr och jag snusade ca 1 dosa om dagen (avrundat nedåt) så blir det 30kr x 6dagar = 180 kr / vecka eller 9360 Kr / år.
Jag ska börja lägga 25 kr i en burk varje dag jag skulle ha köpt snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback