Jag har inget bollsinne , men jag är duktig på mitt jobb ..

I morrse kom jag ut, var lite sen (Sängen var gosig) 
Bussen stod redan på platts men det var massor med folk som inte hade gått ombord än "Fan va bra" tänkte jag , jag kommer hinna endå.
Jag skyndar mig fram och precis när jag är framför bussen så stänger han dörrarna och kör iväg ...
jag är så pass nära att jag måste flytta på mig för att inte bli träffad av bussen, jag vinkar och knackar på sidan  men chauffören tittar bara rakt på mig och ler medans han kör iväg.
Jag förstår inte hur man kan göra så ? Jag var inte ens en meter ifrån dörrarna , jag kunde ju för F*N ta på dörren.
Jag skulle vilja prata med den chauffören och fråga varför han inte stannade, det hade tagit max 10 sekunder att släppa på mig. Garanterat att han skulle svara att han bara skötte sitt jobb !
Jävla lallare.. Skaffa lite bollsinne !

Kommentarer
Postat av: Robin

Jävla lirare till buss chaffis asså! skulle få springa
3 mil som straff

2007-08-28 @ 08:41:29
Postat av: Daniel

Whaha , så som han såg ut skulle han inte klara 3 km

2007-08-28 @ 08:57:25
Postat av: Hanna

Jag hatar när dom gör så! Självklart ska det vara en jävla maktmissbrukarbusschaufför bakom ratten, han kan inte ha det lätt om han behandlar folk på det sättet. Jag gillar inte alls VL, som du kan läsa i min blogg :)

2007-08-28 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback