Tack Så Jävla mkt DHL !


Tänkte berätta om någonting som hände i fredags

Där är Som sagt fredag .. man har jobbat som fan.
Men nu är dagen slut , solen skiner och himmlen är blå
vad det är skönt ... lalala osv ...

Glad i hågen drar jag mig mot parkeringen och friheten som helgen faktiskt
innebär .

Och vad får man se ?  ... Jo nämligen detta !




Nån jävla lallare har backat in i min bil med nånting som verkar vara
baklyften på en lastbil !
Hur fan är det möjligt tänker jag , hur kan man missa en hel jävla volvo kombi ?

På rutan satt en lapp:
RING DHL 
nr: ****
MVH: K***

Jo det var verkligen en vänlig hällsning !

Kommentarer
Postat av: RonjaZorina - den nya konstbloggen!

Jävla idiot! Hur fan lyckas man!?



Fett najs kamera, föresten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback