Roligt roligt :)

HEhe nu är det snart dags ..
På torsdag ska det bli roligt , Har ju länge vart på jakt efter ett biljardbord .
Och nu har jag hittat ett , inte det optimala men ...
för att inte gå in på alltför mkt tråkiga detaljer och termer så kan man väll säga så här
ingetligen vill jag ha minst ett 8 fots bord , detta jag hittat nu är bara 7 fot stort.
så det är lite mindre än vad jag igentligen vill ha.
Men det känns som man kan leva med det eftersom det billigaste bord jag hittat som är 8fot,
skulle kosta i runda slängar 17.000:- innan det står på plats hemma. (frakt & montering är dyrt)

Detta lite mindre bord.. står monterat o klart hemma för 5.000:-
Så man tjänar ju en del :)  Ja det är ju begagnat men jag var och inspekterade det igår och det är i bra skick
Inköpt i Aug 08 , så det är inte jätte gammalt.
Har inte spelat på 7 fot förut , men jag hoppas det går bra , Ska bli SÅ Roligt.

Här är en bild på bordet.



Nån mer som blir sugen på att spela lite  ?? :)

Kommentarer
Postat av: Ronja Zorina

Jag blir jättesugen!



Fast jag vågar nog inte spela.. :P



Men det känns som att du kommer vinna min tävling, bara du som deltar än sålänge. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback