Nya Tag 2011

Så där , nu har jag äntligen efter mkt om och men och framför allt alldeles för mkt mat bestämt mig för att sätta igång igen .

Igång med vad ??

Ni som känner mig vet att jag gillar att träna , jag brukar perioda på gymmet , oftast så slutar jag när jag känner att jag är stark nog eller att jag är nöjd med Beach looken :)

Sist jag slutade så valde jag en liten annan approach, än jag brukar.

jag har nämligen vräkt i mig mat medvetet! , hehe tanken var att ha "lite att ta av " när nästa  fas tog vid, och jag har nu lyckats fått lite av en öl mage och love handles :) Något jag aldrig har lyckats med tidigare.

Så nu blir det till att jobba upp kroppen igen !! , det känns så skönt att få börja igen efter nästan 6 månaders slöande .

Jag har fotat mig själv innan jag gick ned till gymmet för första passet 2011, skall fortsätta fota en gång i månaden för att lättare se reslutlat.
Imorrn ska jag ut och försöka leta reda på ett måttband så jag kan föra in mina mått i träningsdagboken.
 
Vägde in mig på 67.5 kg , jag brukar ligga på 62 kg när jag inte tränar , jag har vägt 78kg när jag tränade som mest , får se om jag lyckas komma upp så högt igen, troligtvis gör jag inte det .
På den tiden bodde jag på gymmet och framför allt så hade jag nästan hela gänget av polarna med mig ned på den tiden , nu är det bara jag.

Gav syrran en förlägning på sitt gymkort 12 månader i julklapp , så förhoppningsvis så hänger hon på iaf.

Så nu är det dags att ge 2011 some, and then some more !!

Ha det bra nu så länge .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback