Hundgården 99% klar :) Och försvunnen Teddy.

MIcke var över och hjälpte till att få taket på plats , Blev riktigt fint .
Nu är det bara lite små fix kvar , endel täck paneler kvar och grinden skall fixas till vad det lider .

Måste också berätta... igår var första dagen då Teddy skulle vara i hundgården en hel dag själv ,
utan att jag var hemma.
Måste säga att jag var lite orolig över detta , det är ju faktiskt så att han KAN hoppa över den
låga delen av hagen OM han kommer underfund med att det är möjligt.
Sa det till micke när vi var påväg hem till mig .. att tänk om han inte är där när vi kommer ?

- Haha , Ja vad fan gör vi då ?
- Får man väll springa runt och ropa , tyckte jag ..
fast Micke tyckte att jag skulle ta tillfället i ackt och passa på och njuta av tystnaden och lugnet istället :)

När vi kommer hem så hoppar micke ur bilen , springer iväg medans han säger att jag ska fan kolla före dig ..
Sen hör jag micke ropa :

- Danne ! den är tom , hunden är inte där !

Shit tänker jag , vart fan är hunden .. !!  Bereder mig på ett par timmars letande och
livrädda grannar (inte alla som uppskattar att ha en lös Rottweiler i granskapet) 

Men när jag öppnar dörren så sitter killen där i hallen, och tittar på mig :)
Hur fan kom du in ? frågar jag mig själv .
Det visade sig att Syrran vart över under dagen och plockat ut honom en sväng och sen släppt in honom i huset . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback