SnusFri 2008 ?

Satt här på morgonen den första jobbdagen på ganska länge,
funderade lite på det här med snusandet... Det är väll ganska dumt endå ?
Jag är inte en av dom som tror att snus har en skärskillt negativ inverkan på kroppen överhuvudtaget , det är inte därför jag säger att det är dumt nejdå,.. Det är PRISET.. ja jag har kommit fram till att jag är för snål för att snusa.

Så från och med idag den 7e januari 2008 så ska jag sluta snusa, tror inte jag kommer kunna sluta "rakt av"
Har ju endå snusat 11 års tid,så det blir nog nån mer nedtrappning, jag kommer att berätta hur det går ...

Håll tummarna !!

Kommentarer
Postat av: Din

Du är så himla söt! Uppdatering om ditt snusande, finns det någon som är sötare?! Jag älskar dig!

2008-01-07 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback